Popular Posts

Friday, December 23, 2011

rasaku padanya

aku dengan bekas kawan 'baik' ku.dia lelaki.masa persahabatan kami,aku fikir aku suka akan dia.aku fikir dia lelaki idaman yang selama ini aku cari.namun,apa yang aku impikan,tak semuanya indah.tak perlu lah aku sebut apa yang dia telah buat padaku.apa yang penting,aku sudah memaafkan dia dan mahu cepat melupakan kisah sedih.walaupun jodoh kami tak panjang,aku tahu ada hikmah disebalik dugaan yang ALLAH berikan ini.lagi satu,aku sudah belajar untuk tidak terlalu terburu-buru dalam menilai orang.mungkin aku tak patut cepat suka akan lelaki walaupun dia terlalu bergaya,kacak dan sempurna pada luaran.aju juga tak boleh mudah bagi kepercayaan sepenuhnya pada lelaki nescaya mereka akan memijak kepala aku.entahlah,aku serahkan jodoh aku padanya.aju pasrah apabila dipermainkan lelaki buat kesekian kalinya.aku hanya manusia biasa yang mudah sangat disakiti orang terutama lelaki.aku tak tahu kenapa? 

No comments:

Post a Comment